zaterdag 16 maart 2013

zaterdagmiddag

Vanochtend maar eens naar de schilder geweest om behangboeken te halen. In het nieuwe huis willen we straks op een paar plekken behang. Ik moet behang uitzoeken voor het kantoor, de gang, de kamer van mn dochtertje en onze eigen slaapkamer. Eigenlijk wilde ik geen behang in onze slaapkamer, maar de muren zijn niet te stucen, omdat ze grotendeels van hout zijn. Op zich natuurlijk geen straf om daar al die mooie patronen heen te bladeren.

Voor de kamer van mn dochtertje wordt het denk ik dit PIP behang met daarbij een behang met roze stippen.

Voor in de gang misschien dit bloemetje van room seven en dan op onze slaapkamer die grote stip??? Eerst maar eens met man lief overleggen.


Voor het kantoor ben ik er nog niet uit.....

Dan maar knutselen. Elke week op woensdagavond geef ik kinderclub aan meisjes van groep 5 en 6, bij ons in de kerk. Deze week gaan we van een sigarenkistje een kastje maken waar je sieraden in op kan hangen, of andere dingetjes. Zelf maak ik altijd een voorbeeld, zodat je weet waar je tegen aanloopt als die meiden het moeten maken. 
Het meest bijzondere hieraan is wel dat ik zelf de gaatjes heb geboord. Normaal laat ik dat mn man altijd doen, maar die werkt op zaterdag, dus  maar zelf aan gang gegaan. 


2 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal meid!
    Heerlijk om allemaal te bedenken.. de sloopwerken zien er 'goed' uit. Ben echt benieuwd naar het resultaat straks.
    Succes met alles!
    Liefs Hen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om bezig te zijn met al die kleurtjes en keuzes...dat maakt dat het allemaal steeds dichterbij komt.
    Veel succes met alles.
    Ik heb me nu aan kunnen melden als volger:)

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen