zaterdag 9 maart 2013

Verjaardagen

Gisteren avond hebben mn man en ik onze verjaardagen gevierd en we zijn weer flink verwend...

Mijn man kreeg een hele voorraad drank, voorlopig kunnen we vooruit.

Van mijn lieve vriendinnen deze blikken plaat, waarschijnlijk komt hij in het nieuwe huis op de kamer van mn zoontje.


Van mn schoonouders deze mooie prent van Willem de tweede. Ons nieuwe huis heet namelijk "Willem de tweede", een historisch plekje in onze woonplaats.

ook deze wortelkrans en het witte huisje kreeg ik van vriendinnen...

Verder kreeg ik nog een hele stapel woontijdschriften, dus ik ga nu maar eens een bakje thee uit mijn nieuwe pip mok drinken en lekker op de bank lezen.

1 opmerking:

  1. Wat zijn jullie heerlijk verwend....je hebt lieve vriendinnen hoor:) ze kennen je smaak dus helemaal goed natuurlijk.
    Het bord met letters vind ik super!!!
    Geniet lekker met een warme kop...thee, koffie of chocolademelk..het is buiten heel erg nat en het wordt al kouder.
    Leuk om in je andere post de sloopwerkzaamheden te zien, succes!!!

    Een mooi weekend en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen