zaterdag 20 april 2013

Rommelmarkt

Wat ben ik toch dol op rommelmarkten. Vanochtend op de rommelmarkt geweest van onze eigen kerk. Was weer reuze gezellig en allerlei moois gevonden. Het is altijd een leuke markt met mooie spullen. Een complimentje voor de mensen die dit elk jaar weer organiseren. Hier even wat foto's van mn aankopen.

Deze plumeau kocht is gisteren bij Dille en Kamille, nuttige spullen kunnen ook mooi zijn.

petroleumstelletje


emaille voor de keuken in het nieuwe huis. Kheb onderhand al een hele verzameling van dit grijze wolkjes emaille. Heel veel komt nog bij mijn opa vandaan die vroeger een winkel had in huishoudelijke spullen.

Een paar oude schaatsen voor volgend jaar winter, gekocht met een vooruitziende blik...

Het leukste vind ik deze grote oude koffer, met de orginele labels er nog aan.

Toch fijn dat ons huis straks een stuk groter is, anders zou ik niet weten waar ik dit allemaal moest laten.

3 opmerkingen:

  1. LEUK!! Echt mooie dingen zeg! Dat verschilt nog wel eens per rommelmarkt..
    Volgende week hebben wij het hier bij de kerk, dus ik ben heel benieuwd!
    Fijn weekend!
    x Hen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet direct op de steel gelet dus ik dacht even dat er een langharige kat lag te slapen.
    Grijs gewolkt vind ik ook zo mooi, ik heb zo'n zelfde theeketel en gebruik die elke dag.
    Jij hebt met succes gescoord op de rommelmarkt. Ik ben er ook dol op.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, kan het me voorstellen als je niet weet wat het is, dat het net een kat lijkt.
      deze theeketel zit vol ketelsteen, dus er moet nog wel een litertje azijn aan te pas komen om dit schoon te krijgen.

      Verwijderen